Sprawdzanie pozycji – różne wyniki?

Właściciele stron internetowych a także osoby odpowiedzialne za marketing internetowy serwisów często sprawdzają aktualne pozycje, jakie strona zajmuje na pozycjonowane słowa kluczowe. I tu pojawia się problem bo pozycje nie zawsze odzwierciedlają to jakie są naprawdę. Najpierw, dajmy na to,…

Pozycjonowanie – dlaczego warto?

Co daje pozycjonowanie? – wzrost liczby odwiedzin na stronie – wzrost zainteresowania sprzedawanymi produktami czy oferowanymi usługami – dotarcie do wybranej grupy docelowej – wyprzedzenie konkurencji – tani sposób na reklamę o dalekim zasięgu Wysoka pozycja na wybrane słowa kluczowe…

Co ma wpływ na pozycję w Google?

Algorytm Google docelowo sprawia, że wyżej znajdują się te strony które spełniają większą część z ponad 200 czynników wyznaczonych przez zespół walki ze spamem (niechcianą treścią) w Google. Do najważniejszych czynników zalicza się – nazwę domeny, – przyjazny wygląd adresów…

Podstawowe pojęcia

Naturalne wyniki wyszukiwania elementy listy wyników wyszukiwania będące wynikiem działania algorytmu Google, którego zadaniem jest pokazywanie najlepiej odpowiadających złożonemu zapytaniu stron. Płatne wyniki wyszukiwania elementy listy wyników wyszukiwania umieszczone jako pierwsze 3 wyniki od góry (na beżowym tle) oraz po…