Co daje pozycjonowanie?
– wzrost liczby odwiedzin na stronie
– wzrost zainteresowania sprzedawanymi produktami czy oferowanymi usługami
– dotarcie do wybranej grupy docelowej
– wyprzedzenie konkurencji
– tani sposób na reklamę o dalekim zasięgu
Wysoka pozycja na wybrane słowa kluczowe powoduje, że setki polskich i zagranicznych użytkowników wyszukiwarki wejdą na stronę internetową która będzie „pod ręką” – czyli najlepiej by była to pierwsza dziesiątka wyników wyszukiwania dla mało obleganych słów kluczowych, oraz pierwsza dwudziestka dla fraz wysokokonkurencyjnych (związanych np. z noclegami w górach).
Im wyżej znajdzie się Twoja strona tym więcej osób na nią wejdzie z Internetu i tym więcej zainteresuje się Twoją ofertą. Poprzez precyzyjnie wybierane słowa kluczowe masz również pewność, że klienci pojawiający się na Twojej stronie to właśnie ci na których Ci zależy. Przykładowo promując się na frazę „tanie jabłka” zachodzi większe prawdopodobieństwo, że użytkownicy wejdą na Twoją stronę szukając taniej marchewki.
Dzięki temu, że strona jest widoczna we wszystkich wyszukiwaniach lokalnych – czyli we wszystkich miastach Polski – dzięki pozycjonowaniu docierasz do ogromnej liczby użytkowników, którzy nawet nie mają świadomości tego że się reklamujesz.
Korzystanie z tradycyjnych metod reklamowych – ulotek, tablic wolnostojących, gazetek, mailingu – jest o wiele bardziej kosztowne, a grupa docelowa która rzeczywiście czyta reklamę – mniejsza. Ulotki oraz gazetki mają małe szanse na przeczytanie (zwykle wręczane w biegu, te ze skrzynek pocztowych nierzadko trafiają od razu do kosza), tablice wolnostojące czytają osoby przechodzące obok (pod warunkiem, że akurat interesuje je co jest tam napisane) lub przejeżdżające (jeśli mają możliwość lub/i podzielność uwagi).
Dbając o wysokie pozycje w wyszukiwarkach masz już pewność, że użytkownicy którzy wchodzą na Twoją stronę rzeczywiście szukają produktów/usług, które oferujesz.