Wybór słów kluczowych

Słowa kluczowe to ciągi znaków, które użytkownicy wyszukiwarek wpisują by znaleźć to, czego szukają – taniego miejsca na wypoczynek w górach, najlepszego skupu aut w Krakowie itd.

Dlatego właśnie bardzo ważne jest właściwe wybranie słów kluczowych, które są zgodne z tematyką Państwa strony ale jednocześnie będą chętnie wpisywane przez Państwa przyszłych klientów. Nie ma sensu przygotowywać strony pod pozycjonowanie na wybrane słowa kluczowe, którymi użytkownicy Internetu się nie zainteresują – czy to z powodu ich długości, czy nienaturalnego brzmienia.

Korzystamy z narzędzi umożliwiających precyzyjny wybór słów kluczowych, opierając się na m.in. na miesięcznej liczbie użytkowników, którzy dane słowo wpisują do wyszukiwarki, branży w jakiej Państwo działają, konkurencji, potencjału strony. Dbamy o to by zaakceptowane słowa kluczowe generowały jak najwyższy wzrost odwiedzin strony.

Ile to kosztuje?
Za wybór słów kluczowych nie pobieramy opłat.

Jak wybieramy słowa kluczowe?

Słowa kluczowe dobieramy pod kątem zarówno treści znajdujących się na stronie, głównego profilu działalności jak i popularnych zapytań z wyszukiwarki w danej branży. Jeśli właściciel strony wie mniej więcej jakie słowa go interesują – wspólnie je analizujemy. Nie zawsze dobrze wyglądające słowa kluczowe dostarczą nowych klientów – mogą być niepopularne, trudne do wpisania w wyszukiwarce lub zbyt ogólne. Trudnym słowom kluczowym dodajemy słowa wspierające do listy pozycjonowania, dzięki nim można znacznie przyspieszyć uzyskanie dobrych wyników słów trudnych.

Zmiana słów kluczowych

Po nawiązaniu współpracy możliwe jest bezpłatne wymienienie 2 słów kluczowych w przeciągu 6 miesięcy na inne. Każda kolejna zmiana jest możliwa po dokonaniu dodatkowej opłaty.

Dodawanie słów kluczowych

Dołożenie słów kluczowych do listy pozycjonowanych jest zawsze możliwe. Jeśli ustalony został limit miesięcznych opłat – może on ulec zmianie.

Usuwanie słów kluczowych

Zdecydowanie lepiej słowa kluczowe dodawać niż usuwać z prostego powodu – wszystkie z nich znacząco wpływają na wartość strony. Jedne podnoszą pozycje drugich, tych trudniejszych. Usunięcie słów kluczowych z listy pozycjonowanych jest możliwe w obrębie usługi zmiany słów kluczowych (2 w przeciągu 6 pierwszych miesięcy pozycjonowania). Po tym okresie sugerujemy raczej przejście na podtrzymanie pozycji danego słowa niż jego całkowite usunięcie.